Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.01.2010 22:16 - За добротата, тая моята и тая на Христос
Автор: gabikamenova Категория: Други   
Прочетен: 513 Коментари: 0 Гласове:
0



 

За добротата, тая моята и тая на Христос

 

Сигурно не го мога, Боже, прости това с добротата. Тази мисъл ме вдигна в късна доба от леглото. Че го не мога. Но искам да те питам нещо. Извини, че от компютъра, а не пред иконата. Ама все си мисля.... Това в момента не е важно.

Е, добре, Господи, аз мога да бъда добра – да дам на просяка монета, да дам на жаждущия обич сърцето си, да дам на човека, ровещ за къшей хляб в кофите –  самун. Нали това е твоето послание, Господи? Да бъдем добри и отдаваме доброта. А все някак не се получава. Това с добротата. Прости – и не ме наказвай за богохулството, моля те – защо твоето всеобичащо сърце остави някого да проси – монета или любов, или да рови в боклука ни, на «другите» (ти това как го определяш?), издирвайки къшей хляб, както други – златно съкровище?  Защо, Господи?

Някак не разбирам това с добротата – твоята и моята. Прости! Това беше питане, вместо молитва, преди да заспя. И умишлено не те попитах за Хаити. Надявам се, разбрал си ме. 



Тагове:   Моята,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gabikamenova
Категория: Други
Прочетен: 84850
Постинги: 54
Коментари: 37
Гласове: 120
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930