Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.02.2010 02:12 - Бъди щастлива, Ани!
Автор: gabikamenova Категория: Други   
Прочетен: 1360 Коментари: 6 Гласове:
0



 

Ние можем да простим на другите всичко – да са по-красиви от нас, по-умни, по-богати, по-успели, по-щастливи..., но едно не можем – да са по-добри от нас. Не си спомням кой първи е прозрял този ни, уви не малък, хомо сапиенс (дали пък сапиенс?) недостатък, но последните десетина дни категорично го потвърдиха. Поех в писано слово и човешка реч цялата ни добро-недоимъчност, изляла се върху Ани Салич и каузата на УНИЦЕФ, българския народ, че – простете – между редовете и върху народа на Хаити. Разбрах я и обясних за себе си през призмата на цитираното простичко, но точно заради това много дълбоко проникновено заключение. Не съм сигурна за другите географски ширини, но в нашите измерения „Разпни го!” винаги е крещяно с охота и някак си не ни е по сърце да произнесем „Осанна!”. Не ми е думата обаче за тези вторите. Иска ми се да вярвам и вярвам, че мнозинството българи, отворили сърце и подали ръка, не страдат и никога няма да страдат от добро-недоимъчност. Бъди щастлива, Ани!  




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. borsi - Тоя алчен боклук нито е красив, нито ...
16.02.2010 02:34
Тоя алчен боклук нито е красив, нито е умен.
Просто една човешка отрепка по-лоша и от най-долната сган по пиаците !

Това да крадеш от деца - по-долно няма!!!

цитирай
2. gabikamenova - Тоя алчен боклук нито е красив, нито ...
16.02.2010 02:42
Ако Държавата отпусна 5000 лева - Държавата!, кампанията събра над 500 000, от които пак Държавата прибра 20% ДДС, ерго около 100 000 лева!, дори и наистина да е получила хонорар от 10 000 - а дали?! - това сравнимо ли е с всичко останало?
цитирай
3. borsi - Питайте политиците не мен. Аз не бих ...
16.02.2010 02:56
Питайте политиците не мен.

Не бих взел пари, но на вас журналистите ви бяха нужни няколко години да проумеете, че се събира и ДДС, или пък мижахте удобно.
А до колкото разбрах сега, мин. съвет е взел решение парите които се събраха за Хаити да не се облагат с ДДС. Дали ще е практика или изолиран случай още не се знае.
Ако бях министър бих превърнал това в практика, но и вярвай ми бих разпердушинил БТВ и лично тази с икономическа полиция прокуратура и данъчни, а на нея тези пари биха ги излезли с кръв през дебелия, селски, грозен задник. Защото ако това стане в Англия, Западна Европа или САЩ на тая грозна мазница и шефовете и пандиза не им мърда.
За тоя лицемерен парцал наистина нямам думи!
И последната пачавра на магистралата е по-добра от нея.
До сега нито телевизията нито някоя медия е проявила интерес да попита защо за нито една благотворителна проява няма отче публикуван така че всеки да го види.
Така бе с всички "благотворителни" прояви на БТВ и Нова, като май парите почти не стигнаха до получателите си нито от "Великолепната шестрока" нито от другите лицемерни сериали.
Най-малко за това си плачат за прокуратура.
А за жалките пари който са дали, то аз познавам хора дали много повече, и като сума и като част от доходите си, само че те не се бият в гърдите, а колкото до този парцал от БТВ то колко пари е дала тя?

И понеже всичко в тоя живот се връща, дано детето и не плати вместо нея, както стана с детето на Ники Кънчев което умря, докато татко му лицемерно се кълнеше в "парички за дечицата" и както стана с още един отявлен телевизионен лицемер. Ако някой ще плаща дано е тя, а не сина и. Атеист съм, но всичко до сега в живота ми е показало, че съдбата не обича да и се подиграват!

За някой неща нито хората нито късметът прощават.

цитирай
4. gabikamenova - Питайте политиците не мен. Аз не бих ...
16.02.2010 03:07
Ако е взето подобно решение, мога само да го приветствам. Бих искала, освен да не ме управляват на принципа проба - грешка, както неотдавна писах в един постинг, да са повече умните, макар и закъснели, решения. Не съм адвокат на Ани, но зная, че всичко това не е вярно. За съжаление, когато кажат, че сестра ти... Нека не избързваме. Знаете - има време да се хвърлят камъни, има и да се събират.
цитирай
5. borsi - Ако не бе вярно, то БТВ до сега поне 100 пъти щеше да е излязло със становище
16.02.2010 03:09
Ако не бе вярно, то БТВ до сега поне 100 пъти щеше да е излязло със становище и да се тупат по гърдите, но не са.
Специално за Хаити е взето.
Майната и де. Вярвай даже ме е гнус да мисля за тая и дано заобикаля далече Варна :)
цитирай
6. gabikamenova - Ако не бе вярно, то БТВ до сега поне 100 пъти щеше да е излязло със становище
16.02.2010 03:16
Вие ще тръгнете ли да опровергавате горното за сестрата? Това само като приятелска закачка :). Благодаря Ви за отделеното внимание и Ви пожелавам спокойна нощ! Бих искала аз да се окажа "права", но животът понякога ни поднася и лимони. Важното е наистина да съумеем да си направим от тях лимонада :). Лека!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gabikamenova
Категория: Други
Прочетен: 84801
Постинги: 54
Коментари: 37
Гласове: 120
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930